duminică, 19 ianuarie 2014

VISUL MEU...esenta de dincolo de cuvinte











  Abia astept sa merg in expeditia asta,uneori ma intreb cum o sa fie la intoarcere,cit voi fi de schimbat dupa atitea experiente minunate pe care le voi trai alaturi de prietenii mei....

   Sa vezi atitea peisaje divine,sa iti scufunzi mina in plapuma norilor,sa mergi in paralel cu ceata de-a lungul crestelor muntoase si sa admiri sculpturile neasemuite pe care natura le-a facut in stincile din jur,sa auzi tipatul vulturului care zboara in cerc undeva deasupra...ce poate fi mai frumos?

3 comentarii:

  1. Imi place initiativa ta. A fost in mintea mea parcurgerea carpatilor romanesti, dar pana la urma am ajuns sa strabat locuri straine. Referitor la greutatea rucsacului, pentru mine ar fi un disconfort mare sa car 30 kg in spate timp asa indelungat. Eu am mers o luna cu un rucsac de 12 kg si il simteam greu in spate. Despre acest subiect, stiu oameni care iti pot spune mai multe. Viziunea mea este de a avea un bagaj cat mai mic, adica pe langa hainele necesare sa iti tina cald pe orice vreme (luand in considerare si perioada in care mergi), restul ar trebui sa fie doar echipament foarte necesar. Daca mergi singur, un cort de 1 persoana iti ajunge, si gaseste de la Vaude pe la 1,2 kg.
    Corpul se invata cu mersul si efortul, important este sa iti antrenezi mintea sa se obisnuiasca cu mersul, cu viteza mica si cel mai important cu singuratatea. Eu am fost zmeu vreo 10 zile in care am mers singur, dupa care am cautat compania oamenilor pentru ca nu mai intelegeam sensul mersului.
    Ma gasesti la adresa adriancaziuc@yahoo.com
    Spor la pregatiri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA,ar fi minunat sa am un bagaj cat mai mic...daca vrei poti sa ni te alaturi si tu o perioada pe traseu in functie de cat timp ai,o zi doua ,o saptamina...ar fi frumos :)

      Ștergere
  2. Iti va fi mult mai usor daca gasesti un partener de drum ... totusi, daca mergi singur, ia si o baterie suplimentara pentru telefonul mobil ... succes din plin!

    RăspundețiȘtergere