marți, 21 ianuarie 2014

Chiar daca ai doar 2 zile libere,si tu poti veni cu noi

  E lung traseul,si 3 luni e mult timp...asa ca ma gindesc sa il impart in etape scurte si accesibile.Cine poate veni doar 2 sau 3 zile,e binevenit.Facem o serie de etape scurte ca sa fie accesibil tuturor,asa ca ne dam punct de intilnire la o cabana sau refugiu sau ceva de genul asta si mergem impreuna fiecare cit este disponibil ca timp si posibilitati...Eu merg tot traseul,restul se pot atasa din mers cite un pic...asa...ca sa promovam turismul montan si la noi in tara...Ca doar avem ce vedea,sint atitea locuri frumoase si putem trai multe
experiente minunate care abia asteapta sa fie impartasite tuturor .
  Am terminat traseul pe Romania,l-am si reluat o data,si o sa il mai reiau o data...sint 20 de harti....20 de harti cearsaf,cind le intindeam sa ma uit pe ele acopereau totu' in jur,patul,biroul,scaune,dusumeaua...si mai aveam si in mana vre-o doua...noaptea ma puteam culca pe harti-cearsaf si inveli cu harti-cearsaf... :) .
  Am si facut rucsacul ochiometric...asa de proba...am pus cam tot in el ...fara harti,sa vad ce si cum incape, ce greutate are,la ce mai renunt,si dupa ce l am purtat 10 minute prin camera am patit ca Greuceanu,eroul basmelor noastre.M-am afundat in pamint pina la genunchi...asa ca metaforic,nemetaforic am facut o triere rapida in haine si in ce mai am pe acolo,nu de alta,dar sa nu stric poteca prin munti...basca ca a doua zi ma dureau umerii..
  Si atunci mi-am zis:''-No,prietene or mai fi ele 3 luni jumate,dar tre' sa ne apucam de treaba,sa facem nitel antrenament !'' asa ca acum imi fac un program ''artistic''...gradat...de sarit coarda ,alergat si toate alea...vorba unui prieten... ''Ca sa fie bine !''

6 comentarii:

  1. Alex, count me in ! Cel putin cateva zile cred ca pot veni si eu.
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bag si eu in cite o tura,,doar sa afisezi programul

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate intru si eu in cate o tura, dar daca e mai spre vara toata treaba

    RăspundețiȘtergere
  4. super,o sa fie f frumos
    o sa dureze din mai pina in august inclusiv,sper sa nu ne intindem si mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai exact traseul din Romania o sa dureze de pe 1 Mai pina la sfarsitul lui Iunie,iar in afara ...adica Ucraina,Slovacia si Cehia traseul va dura Iulie si August...aproximativ :)

    RăspundețiȘtergere