duminică, 19 ianuarie 2014

Pregătiri...

Am făcut rost de 16 hărți din cele 29 necesare pentru porțiunea de traseu din România. Fiecare hartă reprezintă unul din masivii muntoși pe care îi voi străbate. Cu multă migală și trudă am încropit din ce aveam strâns un traseu cât mai bogat și complet, pe care îl voi mai cizela pe parcurs.

Pentru început am făcut un inventar provizoriu al echipamentului și proviziilor necesare. Un cort de două persoane, cât mai ușor, un izoprem autogonflabil, un sac de dormit cu temperatură de comfort sub 0 grade, coardă, cască, ham, carabine, colțari, bocanci, sandale, un echipament de ploaie, 2 seturi complete de lenjerie, șosete speciale pentru drumeții, trusa de prim ajutor, instrumente de gătit (oală, primus, etc.), un cuțit de nădejde, frontală cu baterii de rezervă, bețe de tracking, bidoane de apă distribuibile uniform, mâncare, vitamine, telefoanele, încărcătorul solar, ochelari de soare, cagulă, pălăria și multe alte mărunțișuri.

 Am calculat greutatea totală (aproximativă) și mi-au ieșit în jur de 30 kg de cărat. A devenit evident faptul că, dacă doresc să urc și să cobor pe munți și văi cu greutatea asta timp de 100 de zile încontinuu, trebuie să mai lucrez puțin la condiția fizică.

Wish me luck ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu