miercuri, 5 februarie 2014

SCOPUL EXPEDITIEI.... PRIETENIA !

                                             



      Hello friends...Am deja doua luni...de cind ma pregatesc.Uneori mai intens,alteori mai incetinel,dar de fiecare data cu emotii ce cresc odata cu apropierea momentului plecarii.M-au ajutat multi prieteni,unii cu hartile,altii cu blogul,unii cu incurajari,altii cu echipament...si totusi mai am atat de multe de pregatit.Am strins pentru masivii muntosi din Romania vre-o 27 de harti,am facut si refacut traseele,p-aici e bine,ba nu.... pe acolo,fa un traseu secundar,cauta cazare de rezerva,mai refa-le o data,schimba-le...si tot asa :) .
       Caut inca echipament,trebuie sa merg si la dentist pentru un control necesar...ca sa fie bine.
       Am inceput sa invat rusa,si acum ma apuc de poloneza si ceha,in engleza ma descurc bine,dar daca oamenii pe care ii vom intilni nu stiu engleza....Asa ca ii dau bice...si la propriu si la figurat.
       Unele harti nu le gasesc nici macar pe net,si caut in continuu...Ucraina este o tara minunata,dar de unde sa ii iau harta bilingva?adica si in engleza,ca literele kirilice mi-au facut felul,am rugat persoane care au drum prin Rusia sa imi faca rost,am rugat si pentru Polonia,alta tara frumoasa...si tot asa...
        Aseara am lucrat o gramada sa asamblez o harta scoasa de o prietena la imprimanta color,o harta gigantica,am decupat-o,am lipit-o,am asamblat-o,uriasa...cit o camera mai mica,si nu e decit o mica parte din Muntii Tatra,o minunatie.Pe la 5 dimineata m-am oprit ,iar cind m-am trezit, am terminat de asamblat :) .
        Imi place mult ce fac,parca imi da putere...si emotia drumului ce va sa vina ma ia treptat intr-o betie de fericire inexplicabila...adrenalina,necunoscut,risc,oameni noi,alta mentalitate,alte orizonturi,totul intr-un cocktail ce ma imbata usor.As vrea sa reusesc...sa ne ajute Dumnezeu!
        Trebuie sa ma pregatesc si fiziologic.Adica sa maninc...bine,cu vitamine,minerale,iau Ginseng,beau apa cu ph bazic,vitamina C,dejun cu seminte multe ,de toate felurile,si toate astea ma pregatesc incet dar sigur spre prima aventura de mare amploare a vietii mele.Oare cum va fi cand o sa ma intorc?dar oare o sa ma intorc?o sa rezist eu cumva...
        Abia astept sa cunosc oameni,noi,buni.Sa imi fac prieteni.Sa dispara bariera dintre romanii care mai sint si pe alte meleaguri,sa dispara bariera dintre natii,sa fim prieteni cu totii.
       Oricine vrea sa vina ,chiar daca poate doar o zi ,sau doua,sau o saptamina,e binevenit in marea noastra aventura.Ca pe vremuri...departe de Corporatii,departe de poluare doar noi si natura,si visele noastre sublime ce se nasc din setea de cunoastere,de a explora noi tinuturi,putin cunoscute,salbatice si uimitoare.
       Voi fi ghidul meu montan in aventura vietii.
       Si...uitasem.E fara taxe,fara comisioane.Ca intre prieteni.Cine vrea sa vina...e liber sa ni se alature.
       Iar acum ma apuc sa continui pt a patra oara traseul prin Parang...parca acolo ramasesem .
                                                           :) :) :)

8 comentarii:

  1. mult succes in ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie !! Daca vrei poti sa vii cu noi o perioada,o zi ...o saptamina :) .O sa fie f frumos !

      Ștergere
  2. Doamne ajuta! Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. mult succes Alex, sper sa ai sustinerea cat mai multor persoane, din toate punctele de vedere!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !Sa fie !daca vrei poti sa ni te alaturi cateva zile si tu pe traseu...ne dam punct de intalnire si mergi cat poti :)

      Ștergere
  4. Interesanta si inedita initiativa! Iti doresc vreme buna si multe bucurii pe drum! As veni si eu dar si eu voi fi plecat intr-o expeditie cu bicicleta prin Europa cu multe pasuri prin Alpi dar si alti munti! Drum bun! Sa auzim de bine!
    cu prietenie,
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc prietene,vremea buna sa te insoteasca si pe tine si sa ne intalnim bucurosi si fericiti dupa ce ne vom duce la bun sfarsit traseele la care visam de atita vreme :) .

      Ștergere