miercuri, 26 februarie 2014

AM SA MERG INCET,CA SA INTELEG CINE SINT EU CU ADEVARAT....


    Scopul meu nu este viteza,nu sint maratonist si nu vreau sa demonstrez nimic.Vreau doar sa ma cunosc pe mine insumi cunoscindu-mi tara si originile,cu locurile ei frumoase si cu traditiile lor,sa imi cunosc vecinii cu obiceiurile lor si sa imi dau seama cine sint si de unde am plecat.Asa ca viteza nu conteaza...Ceea ce conteaza este sa cunosc cit mai multe locuri,lucruri,oameni,obiceiuri...sa vad monumente,cetati,biserici,cascade,cerul cu nori si nu in ultimul rind...pamintul pe care il calc,din care am fost facut si in care ma voi intoarce.Asta este scopul expeditiei in Carpati,asa cum o sa pot eu sa o fac,poate ca un incepator,poate fara logistica si echipament de inalta performanta,poate nestiut sau nebagat in seama...Important este sa plec si sa imi dau seama cine sint eu cu adevarat si sa constientizez legatura mea profunda cu natura,cu Universul ...si chiar cu mine insumi, sau cum zic inteleptii Orientului...cu Sinele meu Divin.Asa ca am sa merg incet,ca sa imi dau seama cine sint eu...cunoscind pe cei din tara mea si din jurul ei.Nimic nu se compara cu experienta cunoasterii atunci cind indemnat de spiritul de aventura,mergi sa vezi locuri pe care le stii numai din auzite sau din cartile pe care le-ai citit cindva...Asa ca pregatirile sint in toi,desi mai am doua luni,aproape ca nu imi ajunge timpul,alerg,fac antrenamente,logistica,imi pregatesc echipament,trusa medicala,muncesc suplimentar,am grija de nutritie si multe altele...Si sper... la mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu